Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.
Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.
TOODETE VALIMINE
1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Pange tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et soovitud toode on ette tellimisel. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.
2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.
3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.
1. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas.
2. Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
3. Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale prügikastiikoonile „kustuta“ või vähendage kogus nullini. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
4. Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.
TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE
Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 4 sammu:
1. Täitke ankeet maksja ja lillede saaja isikuandmete kohta. Ekraanile ilmunud kujul peate korrektselt täitma järgmised kohustusliud väljad: Maksja (Teie) nimi, telefon, E-Mail, Lillede saaja nimi, saaja telefon, riik (Eesti), piirkond (Harjumaa, Tallinn), saaja aadress ja soovitav lillede kättesaamiseaeg. Kui soovite lisada kaarti, siis kirjutage komentaariumis teksti. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Kui olete registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on teie andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid tavaliselt erinevad.
2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.
3. Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni. Vajadusel komentaariumis saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.
4. Valige makseviis Teie poolt täidetud andemetest allpool näete võimalusi, kuidas saate tasuda oma tellimuse eest. Teie peate kõigest valima Teile sobiva tasumise mooduse. Arvestage faktiga, et näiteks maksmise moodus „rahvusvaheline pangaülekanne” võib võtta aega 3-7 päeva ja sellepärast arvestage tellimuse vormistamisel ajavahemikuga, mis jääb teie raha laekumise meile ja tellimuse kohaletoimetamise kuupäevade vahele. Juhul, kui tekib vajadus midagi täpsustada, võtame Teiega ühendust elektronposti või telefoni teel.
Juhul, kui juhtub nii, et tellimuse hetkel meil puudub soovitud kaup, siis teatame Teile sellest ja pakume välja alternatiivi, näiteks lillekimbu punastest roosidest asemel pakume Teile lillekimbu valgetest roosidest. Juhul, kui meie pakkumine ei rahulda Teid, siis võite tellimuse tühistada.
Teie e-mailile saabub kohe peale tellimuse kinnitamist arve ning maksmisele kuuluv summa, samuti on kirjas meie pankade arveldusarve numbrid. Kindlasti märkige makse selgitusse tellimuse number või arve number! Mõnes teises pangas arve alusel makstes makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri info@lilledkoju.ee koos maksekorraldusega. Saame jooksvalt kontrollida ning kaubad postitada.
TELLIMUSE TÜHISTAMINE
Teil on õigus tühistada tellimus enne selle kohaletoimetamist ja saada raha tagasi 5 tööpäeva jooksul. Tellimuse võib tühistada helistades kontorisse telefonidel (+372) 56240847 ja seda saab teha mitte vähem kui üks ööpäev enne kohaletoimetamist. Kontori lahtiolekuajad leiate jaotuses kontakt. Juhul, kui avaldus tellimuse tühistamise kohta saabub hiljem, siis seda enam tühistada ei saa.
Tellimuse tingimused:
1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna www.lilledkoju.ee , Lilledkoju OU reg. Kood 12269138 , Tartu mnt 24, Tallinn vahel Lilledkoju e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Lilledkoju e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikest toodetest.
1.4. Lilledkoju OU on õigustatud Lilledkoju e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.lilledkoju.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.lilledkoju.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Lilledkoju OU vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
2. Hinnad
2.1. Kõik Lilledkoju.ee veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2. Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt ostja valitud tarneviisile.
2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni .
3. Kohaletoimetamine:
Kindlasti on vaja saaja telefoni numbrit, et saaksime helistada ja viia tellimus saajale talle sobivamal ajal. Kui te ei esitanud saaja telefoni numbrit, aga ainult tema aadressi ja tellimuse täitmise aja, siis kui saajat ei ole kodus, me jätame endale õiguse:
a) tellijat teavitada, et saajat ei ole kohal
b) jätta tellimus naabrite juurde. Kui neid ei ole, siis tagastada lilled kauplusele
c) kui te esitasite saaja telefoni numbri, siis tellimust saab korrata mõne aja möödudes.
Tellimuse täitmist on võimalik edasi lükata kui aadress või telefoni number on puudulik/vale. Viivituste vältimiseks veenduge teie poolt saaja kohta esitatud info täpsuses.
Firma ei vastuta tellimuse eest, kui
1. oli esitatud vale või mitte eksisteeriv aadress või telefoni number, kui saaja enam ei ela sel aadressil, kui telefoni number on muutunud, siis tellimust ei ole võimalik täita. 2. juhul, kui esitatud address asub linnast väljas, aga oli makstud kohaletoitmise eest linnas, siis me anname teile sellest teada, ja me pakume teile juurdemaksu võimaluse. Sellest loobumise korral me toimetame tellimuse kohale, aga kahjumiga tellimuse maksumuse suhtes.
4. Kauba tagastamise-ja garantii tingimused:
Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitse seadusele (26.04.12, nr.1-1/12-019) ei laiene garantii-ja tagastamisõigus kiirestiriknevatele kaupadele, mille hulka kuuluvad ka lilled.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kauba puhul (VÕS § 53 lg 4):
1) mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (nt tarbija mõõtude järgi);
2) mis on kiiresti riknev
5. Kohaletoimetamise tasu on vaja lisada tellimuse summale, sõltuvalt saaja aadressi asukohast.
6. Kui soovite lisada kaarti – kaart on ainuke info saajale, kui kaart ei ole, siis saatja on anonüümne.
7. Olge väga tähelepanelikud, kui esitate saatja ja saaja kontaktandmed, kuna sellest sõltub tellimuse täitmise kiirus.
8. Kui maksate rahvusvahelisest pangast, siis ülekanne võib võtta aega 3 – 7 tööpäeva ja sellepärast arvestage tellimuse vormistamisel ajavahemikuga, mis jääb teie raha laekumisel meile ja tellimuse kohaletoimetamise kuupäevade vahele.
9. Kui tellimuse hetkel meil puudub soovitud kaup, siis me teatame teile sellest ja pakume midagi asenduseks (näiteks: värvi). Kui teid see ei rahulda, siis teil on õigus tellimus tühistada.
10. Juhul kui te soovite tellimuse tühistada, seda saab teha mitte vähem kui 1 ööpäev enne tellimuse täitmist. Kui teie tühistamise avaldus tuleb hiljem, siis seda tühistada ei saa. Tühistada ei saa ka eritellimusi, mis ei kuulu tavatellimuste hulka meie kodulehel. Sellepärast et see toode on spetsiaalselt teile tellitud ja tasumine toimub ettemaksuga ning ülejäänud summa kantakse üle 3 päeva enne tellimuse täitmist. Araütlemise juhul ettemaksu ei tagastata.
ALKOHOL
Ostu sooritamisega kinnitab Klient, et on vähemalt 18 aastat vana ning E-poes tasumiseks kasutatava pangakonto õiguslik omanik.
Kliendi vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. Kaupmees võib keelduda kauba üleandmisest juhul, kui Klient ei suuda kauba vastuvõtmisel tõestada oma vanust ja ei tagasta sellisel juhul tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid.
Vastavalt alkoholiseadusele ei või alkoholi müüki teostada ajavahemikus 22:00 kuni 10:00. Seetõttu loetakse kõik ostud, mis on tehtud www.lilledkoju.ee kaudu pärast kella 22:00 õhtul, sooritatuks kell 10:00 järgmisel hommikul, isegi juhul kui pangalingi ülekanne jõuab Kaupmeheni enne seda kellaaega. Kõik alkoholi ostud toimetatakse kohale või väljastatakse ajavahemikus 10:00-22:00.
PRIVAATSUS
Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.12269138